VÅRDAG

Jaha, då var detta veckoslut över fort som attan, igen!
Just nu ligger Chilli och sover i sängen brevid mig - och hon drömmer, hennes svans darrar till hela tiden, haha!
Hon är så fin min kise!

Dagen började jag med en härlig powerwalk genom Ystad och sen blev det städningen av lägenheten som tydligen har blivit en tradition. Skönt att påbörja en ny vecka med nystädat!
Vi hade över Jimmy's föräldrar på en bit mat, fläskkotlett m. klyftpotatis och rotfrukter.
Det blev himla gott, och jag verkligen längtar tills jag ska äta det igen imorgon på lunchen! ;)

Dagen avslutar jag med tv4.se/play för att se dagens avsnitt av Solsidan och till detta mumsade jag på en mini twister för att sätta lite färg på vardagen.
Nu ska jag fortsätta med några avsnitt rederiet.

Ha en skön kväll pågar och töser, xoxo Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0