Sommardröm

Hola!

Jag tänkte lägga upp kläder som jag shoppade på KappAhl idag; supersöta!
..meeen, jag orkar inte fotografera och tydligen lägger inte webbmaster ut alla kläder på hemsidan.
konstigt..

Det blev ett par chinosaktiga finbyxor, kort modell "?" i färgen Beige!
En grön Sjal med spets.
Och slutligen en vit top med brodyr.


Nåja, dagen var väldigt lugn - och efter 15.00 var det bara jag och Jane'an kvar i butiken, men vi fick en hel del gjort. Förr handlade jag aldrig på KappAhl, nu vet jag inte hur jag ska leva utan det!!
Jag längtar tills Vintage kommer in i butiken i April, och det borde ni också göra.
låt mig säga.. "spets, romantiskt, luftigt, to die for, en sommardröm"






Vi får snart in badkläder i butik också, och jag vet att det kommer komma några riktigt fina godingar -
take a look! KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, har sett delar av vintage kollektionen på internet. Den ska absolut få en närmare titt när den kommer!

2011-03-02 @ 09:28:05
URL: http://sapbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0