söndag

Denna dagen har varit mer än seg kan jag säga.
Började dagen med att träna bort lite fett, och efter det åkte jag iväg och hämtade Jimmy, och vidare till idrottsplatsen för att kolla på Roy när det spelades fotboll.
Det var så jävla svinkallt så jag satte mig i bilen och försökte hitta mina tår igen, haha!

För en stund sen vaknade jag upp i soffan; och nu står bästa Jimmy ute i köket och gör middag.
-vilket händer 5 gånger på ett år, HELT SJÄLV!
Det roliga är att varje gång så får jag aldrig komma ut i köket, aldrig får jag veta vad det är. Det ska vara en STOR överrasking! :D HAN ÄR SÖT <3


Har varit och hämtat ut mina skor idag också, mina blå ljuvliga, i rätt storlek this time!
De satt som en smäck, är så kär i dessa.
Nu undrar jag bara vart jag ska bära de första gången...

XoXo Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0