SNOR

Lite update!

Festen var kanonkul, men jag kände redan på kvällen att jag började på huvudbank - och jag hade rätt om att en sjuka var påväg in mot ThereseLand, har fruktansvärd förkylning och halsen brinner. Och igårkväll hade jag även lite feber. Men jag hoppas hoppas att jag vaknar imorgon och allt är borta - för jag vill så gärna jobbaa!!

Tror ni detta känns bra? Jag ska till tandläkaren - jag skulle boka om tiden men så ser jag på hemsidan att om man inte gjort det dagen innan så får man betala ändå. Vet inte hur mycket men, fuck no!
Får faktiskt genomlida 10 minuter i stolen även om näsan rinner.

-stackars tandläkare säger jag.

Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0