Problem!

GODMORGON SUNSHINES!
Var uppe i OTTAN idag och tränade lite; och anledningen till att jag steg upp en hel timme innan mitt alarm skulle gå var för att en jääävla försäljare ringer. Inget emot människor som jobbar med det, men wtf - telefonen ringer från morgon till kväll och då menar jag ibland 22.00 på kvällarna, och det tycker jag fan inte är okej.
Och då undrar ni, varför svarar du inte?

- jag har så förbaskat svårt för att säga nej så det finns inte!!!
Får väl ta tag i de skitet också då.

Btw, jag fixade med våra agriaförsäkringar och så igår - och eftersom jag ändå var uppe i varv så tog jag tag i folktandvården också. Fick en kallelse till Sjöbo, men skrev in mig i Ystad istället.
Detta är även första gången jag ska betala för skiten, 600 SPÄNN!
Rena råneriet!

Inte nog med det så har både jag och jimmy konstaterat att min syn inte är bra på långt håll, så vid bilkörningen hade det varit kanon att ha ett par glasögon, höhö!
Ska man punga upp pengar för det också? Åhhh!

Problem jag har va? :P

Ska göra mig iordning och käka lite frulle nu.
Ha en skön dag! :)

Kommentarer
Postat av: mm18108

ang. tannapillaren - jag betalar en viss summa i månaden så betalar jag inget för undersökningar och lagningar. som en försäkring, de klassar en efter hur bra tänder man har och betalar därefter. kanske du kan fråga om?



och angående brillorna - jag vill också haaaa! så jävla snygggt! älskar glasögon, önskar jag behövde. kanske ska köpa med fönsterglas? :)

2011-03-09 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0