Pocket

Då var det dags för jobb. Blir en heldag idag 09.55-18.10 ändå skönt!
Jag är tydligen ledig Onsdag och Torsdag, hur det nu gick till vet jag inte..
Antar att det är Febuarimånaden som spökar - inte många som vill ta sig ut i det kalla vädert!!

Nåja, när jag ändå skriver så vill jag varmt rekomendera en bok som jag började läsa för ett par veckor sen som är riktigt bra. Påminner lite om "systrar i jeans" om man ser till att det varierar mellan 4 olika personer i de olika kapitel.
"Vad mina döttrar bör veta"

Ska se om jag hittar något snabbt att slänga i magen på en kvart, för sen blir det att gå till jobbet - kom nyss på att cykeln står kvar sen i helgen... suck!

HA EN FIN DAG GOTT FOLK OCH TA HAND OM ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0