Nelly.com en FEMMA!

WOW!! Klänningen låg i brevlådan idag - det var inte illa.
Nelly har alltid varit snabba, och det tackar vi gudarna för.
När man beställt något vill man gärna ha det samma dag, eller dagen efter. Så känner jag i alla fall! ;)

Klänningen var ljuvlig, jätteskön, aningen kort i undertyget så rumpan syns men det ordnar jag lätt till med något gammalt vitt linne som ligger och skräpar och syr till en kjol.
(Tur man fick en symaskin i present, hehe)



Någon som vet något bra tyglim, och var kan jag hitta det isåfall?
Tror jag måste limma lite på blommorna så de håller sig uppe hela kvällen.
De var visst rätt "tunga" i bladen!

Ikväll blir det restaurang med Louise - skönt att komma ut lite.
Har suttit inne hela dagen, och jag som skulle ut och gå..
Skyller på de taskiga vädert!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken tur att du blev nöjd! Nelly är bra med frakten, men jag tycker att dom har så dumma storlekar.



Annars har H&M en kjol som man skulle kunna ha under, minns dock inte om den finns i vitt. Men du kan ju kika in på hemsidan och se. :)

2011-03-04 @ 13:44:06
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kjolen fanns i vitt på H&M.se! (:

2011-03-04 @ 15:31:45
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0