Inköp

Hej vänner! :)
Idag känner jag mig ordentligt frisk, bara lite snorig..
Just nu har jag en kycklig på spisen, som jag aldrig gjort själv. Vi får se hur det blir med den!
Till den serveras det grönsallad och en förhoppningsvis underbar sås som jag ska göra utav skyn sen.

Vart i stan idag med Louise, och lite med Jane senare.
- hitta några underbaringar inne på jobbet som jag var tvungen att ha.
Måste ju ha något att jobba i, eller hur? ;)



299:-
En riktigt härlig sommartop.



199:-
Har dessa leggings i två andra färger också.
Jätteskönt, och sjukt prisvärda.

Handlade även en klänning som var lite annorlunda, men skitsnygg - och även ett långt linne i militärgrön färg. Kunde inte hitta dessa på hemsidan; så det får vara.
Men visst var de två plaggen ovan snygga? ;)

Det är en ljuvlig känsla att vakna på morgonen och veta vad man ska ha på sig, och det gör det roligare när det är helt nya saker. Behöver ändå lite sommarting i garderoben så det måste jag unna mig.
Men nu blir det inte shopping på ett tag.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0