Fest

Nu landar jag i sängen med datorn i knäet, har nyss duschat och fixat mig inför ikväll.
Både jag och Jimmy har faktiskt varit iväg och klippt oss hos Sandra, thank you!
-så nu är mitt hår silkeslent och dösnyggt! ;)

Jag har fått en sån jävla halsbräna, frächt? Njaaä.
Jag har aldrig haft det innan, så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Köpte något mot det på apoteket idag men inte fan hjälpte det heller.
Men den skulle vara jättebra enligt expediten.
Efter en snaps så kanske magsyran lägger sig lite? I hoope so!

HA EN DÖHÄRLIG LÖRDAGSKVÄLL TJAJOR & KILLAR



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ta samarin för halsbrännan, det brukar hjälpa.

2011-03-26 @ 18:35:08
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tugga mandlar eller havregryn, garanterat biverkningsfritt.

2011-03-26 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0