!!!!!!!!

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

Jag fick nyss en inbjudan på facebook som gällde att man skulle vara emot djurmisshandel -
filmen ovan är inte från Sverige; som tur är för då hade jag varit påväg med hagelgevär redan!

Jag kunde inte ens kolla klart på hela jag fick "zappa" för att få en inblick; det är så rått och så fruktansvärt elakt. Jag tror när man själv har djur så tänker man annorlunda. Jag såg i dessa djurs ögon, vilken enorm rädsla.
Vilket helvete att få se sina vänner bli slagna och trampade på - och även få sin päls avskuren, i medvetet tillstånd. Allt detta får de se och de vet säkert om att snart är det deras tur.

Hur klarar en människa som gjort detta råa av att sova om nätterna?

Jag säger detta en sista gång, videon är inte trevlig. Kolla inte på den om du är överkänslig!
Jag själv började gråta till klippet.. och tänker aldrig kolla på något sånt här igen.
..Jag kommer nog inte kunna få ner en bit mat ens!
=(

RIP alla oskyldiga djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0