Adde

Kom nyss hem från jobbet - blev en kortis idag: men fick ändå en hel del gjort!
Ikväll blir det som sagt Stand up dinner tillsammans med Jimmy; i Malmö!
Ska bli så sjukt gott och trevligt med mat på restaurang, det var längesen!

Kvällen avslutas sen med Adde Malmberg på scen - så vi får hoppas att vi får oss ett gott skratt! :D

....
En sak som är superirriterande. Jag har beställt en vara från en sida som jag sen ångrat "prova på erbjudande". Nu tog jag tag i saken och skulle ringa och avbeställa detta - tro fan inte jag hör i luren "det finns ingen som har detta telefonnr"... asså??????????

Får jag en faktura så lovar jag att den hamnar i papperskorgen, där med BASTA!!

Ha en superfin kväll hörrni, Pusspusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0