4 dagar i en raaad!

Okej! Igår var vi ute och firade Håkan på en trevlig restaurang - Lottas vid stortorget.
Supergott & mysigt.

Hör och häpna; tog mig ledigt på Lördag så jag slipper stressa och vara glad och utvilad till kvällens specktakel. Så nu är jag ledig imorgon, (fredag), Lördag, Söndag (alltid ledig den, eftersom att hela gågatan är släkt), OCH måndag.
Herregud, vad ska jag hitta på med om dagarna egentligen?
...
Imorgon ska jag i och för sig hjälpa till lite i festlokalen - på Lördag är det fest - På söndag behöver jag vila ut kan jag tänka mig och på Måndag ska jag besöka Tandläkaren i Ystad för första gången...
Och helt plötsligt vart plånboken tom innan lönen hann komma in känns det som! ;O
skiiiiiit.

Måååååste kolla synen också. Ser asdåligt på långt håll - behöver alltså när jag kör bil.
När ska man då boka in detta? Hrrrmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0