108

Vad roligt att ni tycker klänningen är fin! Hoppas den sitter som en smäck också.
Klänningen är från Nelly! 449:-
Tänkte kanske ha guldiga klackskor med strass på som jag endast använt en gång på stundenten!
Vad tycker ni om det?
Borde få in mer vitt i min garderob, det är inget jag äger mycket av!



Nu tänkte jag nörda mig och kolla på rederiet, avsnitt 108.
Det är sjukt okej att kalla mig nörd över det faktiskt,
and I don't give a f**k.

Imorgon blir det förhoppningsvis powerwalk med Jane om vädert tillåter.
Är ju ledig imorgon också. Ska även städa igenom min garderob.
Hur kan de bli så rörigt så fort?... Suck


Jag tror Selma också är sugen på rederiet! :)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0