Träning

Imorgon är jag ledig från jobbet; och tur är väl det?
Jag kan knappt röra mina armar, de fick sig en ordentlig genomkörare idag på kick-boxningen.
Jävlar vad det var ös, är man sur en dag så är det ett bra alternativ att få ut sina inre känslor.

Det blir ingen sovmorgon för mig imorgon iallafall, imorgon är det dags för Selma att få sin första vaccinationsspruta!
JippieYaaaj!
Det blir Selmas första åktur med mig, vi får se hur det går.

Jag skakar fortfarande i armarna sen passet, kan ni fatta det?
..och det är 5 timmar sen. oooh, detta bådar inte gott!


Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: MM18108

men vi gör det igen på söndag! ;) pick u up 16,15. haha... snälla? de har gått över tills dess :D

2011-01-31 @ 19:59:57
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv & min vardag

Det är så enormt skönt med träningsvärk =)

2011-02-23 @ 22:50:35
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0