Nu ska julen UT!

Jaha, det var ett tag sen..
Det har varit brist på ork hos Therese Nilsson i dessa j**la mellandagar,
men nu äntligen börjar jag få tillbaka min glädje för att gå upp på mornarna igen,
så jäkla skönt!

Igår fick jag urstädat julen, idag kastade vi ut granen, upp med alla julsaker och övrigt skräp på vinden - och fick även storstädat min garderob, kört och storhandlat och nu innan sängen kallade så sprang jag ett varv på crosstrainern med skön musik i öronen och ökade 2 km på samma tid som vanligt; så jag är sjukt nöjd med dagen! :) pepp.pepp.pepp!

Imorgon blir det jobb från 12.00-15.00, en kortis dag - mest bara för att.
På kvällen bjuds det på Bingo Lotto med kära Louise & Hynna. Och denna gånger vinner vi högvinsten! YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0