ORIFLAME



Igårkväll satte vi igång grillen för 2;a gången detta år och grillade hederlig korv m. bröd.
Riktiga vårkänslor; jag hoppades att vädert idag skulle bli kanon också så jag kunde sitta ute på altanen på min lediga dag med en bok i handen och njuta av sommarvärme - men det var det ingen annan som ville.

Jag sitter och läser om mitt nya barn - oriflame, smink för alla åldrar och dofter till både kvinnor och män.
Jag själv beställde smink till brakpriser av en vän, och tänkte att "detta kan jag väl också göra?"
Jag fick möjlighet att öppna en webbshop genom facebook för nära och kära:

http://apps.facebook.com/oriflamestore/535992008

Det är busenkelt - klicka bara på länken så kommer ni till sidan där produkter visas i olika kategorier. Jag garanterar att ni kan hitta fynd. Och vill ni kolla i katalog så är det bara att säga till.












Kommentarer
Postat av: Annika

Haha tack :D såg din kommentar nu. Hoppas allt är bra med dig!

2011-04-12 @ 20:51:13
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0