Så jävla typiskt!

Har haft ont i magen i typ en vecka nu - och idag är det värre än någonsin. Så jäkla typiskt nu när jag ska iväg med jobbet :( Känner igen känslan, blir uppsväld som fan och allt är bara jobbigt. Suck! Alltid är det fan nått.

Var och skulle lämna in min cykel idag också, så trött på att gå. Och det visade sig att det inte alls gick att rätta till hjulet så man var tvungen att köpa ett nytt som då gick på 600 spänn. Men istället så kom vi överens om att jag fick en begangnad cykel mot min och 600:- i mellanskillnad. Bättre jag får en som är skön att cykla på även om den inte alls var fin.. Men lite ångest att lämna den ändå, var faktiskt fin min bike :(

När jag skriver det nu på bloggen så känns det helt plötsligt som att jag blir lurad..?!?!?! Men wtf. Nu ska jag packa ihopa lite saker inför imorgon sen blir det att sova. godnatt på er människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0