Regn och åter regn..

Det är så ruskigt väder ute idag, jättemörkt och tråkigt. Man känner nästan för att gå och lägga sig direkt man kommmit upp. För övrigt så gick jag upp kl: 05.30 för att gå ut en snabb runda med Sally för då berättade hon för mig att hon var väldigt toasugen. Sen när man vaknade igen vid 10.30 så var det dags igen! =) Kunde varit skönt, men nu regnar det jättemycket och geggigt blir det här inne när hon tassar iväg med sina små tassar fastän hon inte ska, haha! Det blir blir till att skura hallgolvet när denna veckan har gått! Men hon är så söt och trevlig, så det gör ingenting att hon är här! ;)

Ikväll kommer familjen på besök, sen ska vi åka iväg och kolla på lokalen till 20-års festen, mest för att se hur köket ser ut och vad man ska ta med sig. Och utefter det så bestämmer jag vad vi ska ha för mat!

Imorgon ska jag jobba på KappAhl för första gången i Malmö, för att lära mig kassan osv, tror inte det är några problem eftersom att det är samma system som Åhléns har. Men kan vara roligt att "inte vara ledig" en dag också! ;)
Och när jag är borta så ska Jimmy vara hemma med Sally, och sen kommer det kontrollanter från någonstans och ska undersöka lägenheterna här så det inte är något fel! Skönt man inte är hemma, tycker inte om främmande människor ska ska klampa in, haha! =)

NU ska jag äta goda ägg&kaviar mackor som jag precis stått och kokt. Supergott! En rejäl frukost.
Ha en superdag, om det går i detta vädert. Kram Therese

...Puzzelväder idag? Mja, vi får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0