Önskelista

Om drygt 2 månader så är det dags för min 20-års fest. Inbjudningarna är skickade, hoppas alla kommer rätt. Några har frågat mig vad jag önskar mig, och det blir bara svårare och svårare för varje år man fyller år att säga något - men nu har jag suttit och tänk länge och kommit på några få saker som jag skulle bli glad över att äga.

  • Symaskin. Det har stått på min önskelista länge nu.
  • Tavlor. Gärna med zebramotiv av något slag.
  • Presentkort. H&M, Lindex eller Åhléns till exempel.
  • Mobil.
  • Heminredningssaker. Gärna något som hänger på väggen.
  • Lampor. Då menar jag inte glödlampor, haha!
  • Filmbox som Sex and the city, One tree Hill, Two and a half men.
  • Sängöverkast. Gärna vitt, eftersom att vi har en söt katt..
  • Helfigursspegel. Hur har jag klarat mig utan en?
  • Väggtexter. Hittade väldigt många fina som jag skulle kunna tänka mig.
    http://www.trend4you.se/se/grp/wallies-vaggtexter.php
Ja, jag tycker nog att jag kom på en hel del bra saker faktiskt. Lite ledtrådar i alla fall :)



Snart kommer min babyBoo hem från jobbet, och då ska jag hoppa på honom och gosa i en timme eller två. Sen blir det matlagning. Blir kassler m. ananas och svampsås idag - hur gott som helst! Men NU ska jag ligga i soffan och kolla på tv - fick fruktansvärt ont i magen precis. TUSAN!

Ha en bra dag, Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0