Julgran?

Vad ska denna dagen bjuda på undrar jag. Lagom fint väder, man kanske skulle tagit sig en rundtur någonstans? Men frågan är vart. Funderar på om jag kanske ska åka till något blomsterställe så man kan få levande blommor i sina utekrukor igen. Haha - ser så förjävligt ut så det är pinsamt. Måste göra något åt detta. Men det betyder att pengar försvinner från mitt konto, och det vet jag inte om jag gillar "/ , bah.

Har funderat lite på vad man kan servera för rolig mat på 20-års festen. Någon som har någon idé kanske? Och kom inte med kallskuret, potatissallad, rissallad eller något annat som jag för stunden är TRÖTT på :)

Jag är lagom rolig, jag & jimmy sitter i soffan en kväll och kollar på tv, och helt plötsligt så säger jag från tomma intet "vi ska ha en julgran" - "haha, okej? orka tänka på det redan?" - "jag ville bara göra dig förberedd" ;) ÄLSKAR JULEN. Kan ni förstå att jag verkligen var på Bo Ohlsson för någon dag sen och köpte med mig två "julkulor" att ha i fönstert. Haha, jag tror jag dör :D Men det ska börjas i tid, det ska det alltid. HA EN BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för inbjudan! Du efterlyste mattips, här kommer mitt: Chili con carne med massor av vitlök och chili tillsammans med gott bröd och fräsch sallad. Fördelarna är att det går att förbereda innan, lätt att laga, gott, ger lite disk och fram för allt är det billig mat. Har själv bjudit på detta en gång och samtliga verkade uppskatta maten. Lycka till!!

2010-09-03 @ 13:14:25
Postat av: wanna

Jul jul strålande jul hahaha pusssssss

2010-09-04 @ 22:09:43
URL: http://wannawanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0