Hard workwork

Har inte skrivit här på ett tag känns det som. Har varit så mycket denna veckan. Mån-Fre har jag jobbat över 50 timmar så är lite sleten nu, haha! Så det är RIKTIGT skönt att vila upp sig inför kommande vecka som kommer bli hektiskt - öppnar ju på Torsdag. Men det ska bli så jävla kul alltså! Hoppas på megamycket folk!! :D

Skulle festa idag, men som sagt så är jag rätt seg. Surt, vill egentligen vara med alla söta människor, men.. nu är klockan halv tolv så det är lite sent att ändra sig känner jag.

Imorgon ska jag inhandla det sista jag -kan- handla inför festen. Så skönt att ha det gjort! OCH en sak till, för er som inte vet vad ni ska köpa så är jag tacksam för presentkort på KappAhl :) - eftersom jag ska bära deras kläder så kan det vara rätt så kul om man kunde handlat lite :O

Ha en trevlig kväll, Therese

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket :):):)

2010-09-27 @ 21:12:57
URL: http://onejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0