Fruktsmoothie = gott?

Vaknade av att det var stålande solsken ute och Chilli satt och trånade vid altandörren för att komma ut och lufta sig. Snäll som jag är så tog jag på henne selen och koppel sen gick vi en runda vid lägenheterna som hon aldrig har satt sina små tassar på innan så hon tyckte det var väldans kul. Jagade lite fjärilar, och råkade ta dö på några "/ attans!

Gjorde även en gudomlig frukost idag, nybryggt kaffe och nybakta scones m. dinkel/fullkornsmjöl. Supergott! Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra utav min dag. Vill gå ut någonstans, men inte själv ;O Någon som är på hugget som vill ta en liten promenix kanske?

Men först och främst så ska jag ställa mig i köket, ta fram lite goda frukter, skala och ha mig - och kasta detta i en mixer. Hoppas det blir GOTT! =) Fruktsmoothie har jag aldrig testat.

Ha en fin dag, kram Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0