Cookiedags

Det har varit fint väder nu i flera dagar, och även denna. Strålande solsken ute, och jag tänkte att jag skulle baka choklad-cookies. Kanske man ska sätta sig i solen sen på altanen och mumsa på en och en kopp kaffe? Hallelujah!

Om två dagar åker jag iväg till Göteborg för att gå på kurs. Det är ett fullspäckat schema. Natten den 7/9 får jag gå upp vid såhär 04.00 för att senare ta tåget 05.10 till Malmöstation. Vill påpeka att på denna tiden ska jag hinna gå upp, gör mig iordning, packa ner de sista sakerna och GÅ till tågstationen. Sen väl i Malmö ska jag leta rätt på tåget jag ska hoppa in i som går 06.17 som tar mig hela vägen till gbg. Sen slutar inte våran dag förrän kanske 20.00 och sen är det upp igen kl 08.00!

Nu är jag van att sova så länge så det kan nog bli en kamp att komma upp i tid. Haha, får se till att sova lite på tåget :)

Om cookiesen blir goda idag så kommer det upp ett smarrigt recept sen :) Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0