30/9 Nyöppning av KappAhl i Ystad

Det har verkligen redan gått 1½ vecka sen jag började jobba - tiden har gått galet snabbt. Idag har vi precis bara piffat till det lite extra - och jag fick den stora äran att fixa med lite ballonger till nyöppningen. (Med lite menar jag runt 400 st - och då är inte alla uppblåsta). Det ska bli så jäkla kul imorgon, ska bli så skönt att träffa lite vanligt folk, har ju bara umgåtts med mina arbetskamrater nu, är ju ganska trött på dessa människor, HOST! Haha, skämt och sido.

Imorgon är det fullt ös hela dagen hoppas vi på. Tänk på att det är 25% rabatt på HELA ditt köp - så kom och shoppa till det ordentligt nu när det är nyöppning. Alla herrar som inte tycker om att shoppa borde faktiskt kolla in vårat herrsortiment, för jag kan lova att ni kommer hitta saker så ni fyller flera påsar. SÅ fina kläder är det på den avdelningen måste jag få säga. Har haft lust att köpa med mig saker hem till Jimmy hela tiden, men det bådar inte gott för ekonomin, haha!

Det har varit jäkligt mycket snack om att KappAhl förstör de "gamla" i stan, men shit happens - och vi behöver verkligen lite förbättring i stan. Själva herravdelningen är inringad av tegelmurar och glastak. Det är så pampigt och så herrigt. Kan man säga så? Haha Ville lägga in en bild på det, men det förstör lite av hela spänningen så ni får komma och kolla själva. Jag personligen älskar det.

Ska gå och lägga mig riktigt tidigt idag så man vaknar med ett gott humör, men först ska vi åka och handla lite mat till kylskåpet (som är helt tomt...), och sen måste jag styka till mina tröjor till imorgon. Perfekto!


Tjabba sålänge

Kommentarer
Postat av: emma.

låter superkul! och tjusigt värre med herravdelningen!

2010-09-29 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0