1,2,3 - fanta och ipren!

Ååh, det började med en härligt lagom förkylning, till en som är större än fan själv. Och inatt kändes det som jag hade feber och dessutom mådde jag illa. Och inte nog med det, i morse så vaknar jag av att jag har näsblod. HUR härligt är inte det?

Nåja, imorgon är det första dagen på jobbet - ska bli skitkul. Har längtat efter detta länge nu, så man har lite och göra om dagarna. Så jag hoppas inte att det blir värre under dagen och natten. Får stoppa i mig lite tabletter som jag tror kan hjälpa lite kanske! =)

Min bror har varit här hela helgen nu, han har hjälpt mig med lite småsaker till festen; skönt att ha fått gjort någonting. Men nu åkte han hem, för det är inte så kul att gå här med en sjuk syster - jag är inte till någon användning av huvudtaget! "/ haha.

Jimmy jobbar enda till halv sju ikväll.. Oh - jag saknar honom redan ;( Det är bara han som vill vara med mig när jag mår dåligt.. HOPPAS JAG! haha!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0