Tröja x 2

Sådärja, nu är jag hemma igen efter några timmars jobb - jag köpte  med mig två tröjor hem som jag ska ha att jobba i tänkte jag. Superfina. Är inte riktigt säkert på att den vita är jag direkt, men tyckte ändå att jag fick ha den! ;) Och den lila här nedanför är svart som jag köpte. Asfin med de genomskinliga armarna.




 

 

Imorgon ska jag gå med vår söta dekoratör och ändra om lite på herravdelning. Ska bli skönt att få lite alonetime med henne. Annars är det jobb hela långa dagen. Sen är jag ledig fredag, lördag, söndag.
Fullspäckade dagar allihop utom Söndag efter tolv för då ska jag bara ligga och sova i sängen/soffan kan jag tänka mig efter förra dagens festande.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0