Kenza&Tyra-show

Först och främst så vill jag tacka Malin för en mycket trevlig kväll igår. Längesen jag inte drack och ändå hade kul! Bortsett från alla er andra så mår jag superbra idag; och ska inte slösa halva dagen i sängen. Nej nej.. tänkte jag skulle bränna 100-tals skivor till festen. Men det är ju fettsvårt vad man ska ha för musik eftersom det är både släkt och vänner. Några förslag?

Det är så jävla gutt att jag är ledig både idag och imorgon, KRYSS I TAKET! Vet inte riktigt vad jag ska göra av min tid? Skriva en inköpslista till festen kanske? Asså, jag har LITE panik över den egentligen - jag har aldrig haft en sån stor fest själv i hela mitt liv och jag har INGEN aning om hur mycket det kommer gå åt. Man kanske skulle haft en fest med 15-20 personer istället för 55-60? Jag menar änk så blir inte gästerna mätta? Haha - åååååååååååh! Kanske man skulle skicka mail till Kenza&Tyra-show och fråga om hjälp? :D MEN det blir nog bra!

Om man skulle gå till köket och slänga ihopa något att äta till frukost? Jimmy ligger still in bed och jag tror att han har huvudvärk sen igår. Han är så söt, så kanske ska göra frukost till honom eftersom han inte får i sig något förrän vid halv två annars.. :) haha <3

Ha en fin dag alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0