Pissväder!

Jag mår sådär kisskass värdelös idag. Tror det kan bero på att det har varit skitväder sen jag öppnade öronen och hörde regnet ösa ner utanför fönstert - och med det sagt så har jag inte varit ute merän till brevlådan, så mycket frisk luft för lungorna har det minsann inte blivit idag.

Har nyss kollat på Sex and the city 2; den var verkligen superbra. Nu funderar jag på att ladda hem Paranormal activity 2 - men eftersom att det är äckligt mörkt ute och jag är helt ensam hemma så hoppar jag nog det ett litet tag till... det får bli någon annan, om jag hittar något roligt! :)

Till mat idag blev det kassler gratäng m. ananas & rödlök

Ni får ta hur mycket ni vill av allting, bra va? Så slipper man mått! ;D
- ta fram en ungsform av något slag.
- ställ ugnen på 225 grader
- koka ris undertiden gratängen är inne

Du behöver

Kassler
Ananas
Rödlök
Creme Fraiche/Turkisk youghurt
Salt
Peppar
Riven ost

- Ställ in ca 25 min i ugnen och servera med ris! :) Mums


Jag hoppas över hela mitt hjärta att jag inte är sjuk imorgon... - så jag kan gå till jobbet!
xoxo  TN 19306

 

 


Kommentarer
Postat av: mm18108

gillar signaturen ;)

2010-11-13 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0