Jul-feeling

Kan ni förstå att det snart är 1:a Advent?
Jag är ledig i helgen, så jag måste iväg och handla lite juldekoration till våra fönster, en julgransmatta
och lite småtrams känns det som!

Tänkte även baka en sats goda lussekatter nu till helgen. Förra årets lussekatten blev en total flopp - men detta året ska jag inte göra några konstigheter utan det får bli ett recept från "sju sorters kakor" om ingen annan har något bättre förslag?
De ska vara lagom fluffiga så de nästan smälter i munnen.


Kan man få några andra trevliga förslag på julgodis/kakor/bullar man kan göra hemma nu till jul? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

http://www.arla.se/Default.aspx?id=17653&RecipeID=23000



Dessa gjorde jag och mamma förra året och de blev supergoda! Saftiga och fluffiga. Perfekta att frysa in och mikra när man är sugen på en :)

2010-11-19 @ 10:34:29
URL: http://sapbubbla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Släng i en burk kesella, det gör susen!

Sandra

2010-11-19 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0