Härligt god lunch

Idag har det varit en lång dag på jobbet, men det var så så så trevligt för jag jobbade med söta Jane & Camilla! :)
Vi har alltid så roligt ihop, aldrig några sura miner på oss inte, nejnej!

På lunchen bjöd Jane mig på en sjukt god laxpasta made by her - och herregud så god den var.
Tänkte vara trevlig och dela med mig utav hennes recept som jag inte ens själv lagat ännu!
Hope you love me anyway! :D

Laxfile
Purjolök
Champinjoner
Soltorkade tomater
Paprika
Vispgrädde
Pasta
Salt
Peppar

Stek purjolök, champinjoner och paprika. Koka pasta (bandpasta).
Stek upp laxen och dela i bitar. Rör ner alltsammans i grytan med pasta och rör runt. Salta & peppra.
Vips så är middagen klar med tomater som tilltugg.

Är inte helt 100 på om jag skrev rätt här nu, men det lät rimligt.
Blir nog en middag denna veckan för min del. Gud vad jag ska njuta - kanske med en flaska vitt vin? Mums




Låt ingen trampa ner dig, för du är bättre än du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0