14 November 2010

Såja, nu är man hemma igen efter en fullspäckad farsdag. Det som är jobbigt nu är att jag är så sjuukt sugen på att baka cupcakes & jag saknar en ingrediens och affären stängde för 15 min sen, hur störigt? Får se vad jag kan hitta på annars, kanske ska ta och sy den sista kudden - eller lägga lite puzzel? För guess what - jag är fruktansvärt ledig imorgon - ska därför försöka vara uppe länge så jag kan sova ända ut på eftermiddagen, haha!

För några dagar sen fick jag träffa Jimmy's kusins barn, och guud så söt hon är. Nästan så att man blir sugen själv, syns det? (",) De två människorna har verkligen lyckats skapa ett mirakel, ett sött sådant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0