13 November 2010

Nu äntligen håller jag helg, har varit på jobbet i förmiddags; - och jag slutar aldrig förvånas. Jag är en människa som vill ha allting klart låååångt i förväg, jag är snart klar med alla julklappar (??) - många har inte ens börjat. Men som idag på jobbet så var säkert hälften av våra kunder farsdag-i-sista-minuten-hjälp-mig! .. För det är väl ingen som har glömt att det är imorgon som Farsdag är? :)

Jag ska hem till pappa och hälsa på och kolla på deras "färdiga" uterum, och ge lite presenter! Sen på kvällen blir det mat hos Agneta & Håkan - så imorgon ska jag inte tänka på någonting, bara chilla - och det känns som att det behövs. Jag har varit sjukt opepp de senaste två dagarna, somnar på 0 sek och orkar inte göra någonting vettigt. Så jag undrar om det inte börjar komma in en liten sjuka i mig, folk på jobbet har börjat bli sjuka så vi får se.

Någon som har något bra förslag på en film att hyra? Jag är fruktansvärt uttråkad - det är bara jag & chilli hemma sen 2 dagar tillbaka - jimmy är nämligen på "äventyr"! Ge mig gärna något vettigt förslag, gärna inte något jag blir vettskrämd av, haha.

xoxo TN 19306


Kommentarer
Postat av: eva

my sisters keeper-riktig gråt film & väldigt bra!

Law abiding citizen-lätt en av de absolut bästa filmerna jag sett..spänning på hög nivå hela filmen!!

2010-11-14 @ 15:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0