Grisrosa klänning

Hej bloggen! Har så förbannat ont i fötterna idag så det är inte klokt. Tur jag inte skulle jobba mer. Fick hjälp utav mina fina kollegor idag på jobbet så jag hittade lite fint att ha på mig imorgon. Det blev en "som jag kallar det" gris-rosa klänning och en svart kofta till det. Den var väldigt söt, så får kanske tuffa till outfiten med något fräckt halsband, skor eller något annat trevligt.

Nu ska jag äta soppa, ska bli sååå gott! Det är inte Jimmys stora favorit så får passa på när han är borta!
När katten är borta dansar råttorna på bordet, hihaho!




Kommentarer
Postat av: wanna

snygg gumman... sexy lady

2010-05-30 @ 17:44:00
URL: http://wannawanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0