Chillat i stan

Dagen har varit helt underbar. Gick ner lite i stan för att gå in på Hemtex och kolla läget lite. Men det slutade med att jag ringde upp Louise sen satt vi och fikade på Snuggels. Sen bar det av till olika affärer, pengarna försvann fort som tusan.

Chilli har varit olydig. Hon har kissat på golvet under en matta(?) och det har gått in i golvet så det är helt svart. Så jävla jobbigt! Vet inte hur vi ska få bort det. Eftersom att detta är en hyreslägenhet känns det som att vi måste fixa till detta. Och inte nog med det. Jag står och hänger tvätt och så hör jag att chilli river på mattan i hallen och OJSAN där hade hon visst kissat. Jag vet inte varför, men jag tror jag förvirrade henne lite eftersom att jag flyttade runder hennes kattlåda några gånger eftersom att jag var tvungen att fixa golvet lite osv.

DAGENS INKÖP






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0