Bakning

Då har man städat idag, har bara dammsugningen kvar men det gör jag ikväll efter att Jimmy åkt hade jag tänkt :) Har varit iväg och handlat lite saker och bakat baguetter till jimmy och hans vän, hoppas att de blir nöjda. Det luktade gott i alla fall.

Jag beställde hem en resekatalog för några dagar sen och idag damp den ner i brevlådan, så ska kolla lite i den hade jag tänkte, vet vet - kanske jag hittar någonting roligt som vi vill åka till? Det är sjukt tråkigt väder här i Ystad för tillfället, det regnar och har sig. Så det passade bra att den kom idag så man kan drömma sig bort någonstans där det är varmt och skönt.




Kolla vad vi har fått, tycker det är ganska så fint faktiskt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0