31 maj 2010

Idag är det sista dagen i Maj månad, och imorgon övergår det till Juni - helt sjukt ju. Solen är knappt framme och det kommer ju dröja flera veckor till innans havet är nåttsånär varmt för att man ska kunna doppa sig. Nja, vet inte om jag gillar Sverige längre. Kanske man ska flytta utomlands en gång i tiden? :O

Jag vill passa på att säga grattis till Caroline som fyller år idag, grattis raring! :)

Lördagen blev kanon, först drog vi iväg till Malmö för att kolla på lite sprindlar, ormar & grodor. Sen bar det av till  Carro på kvällen för att fira hennes 20-års dag, sen blev det Öja. Vi stannade dock inte så länge eftersom det hände en och annan sak. Det var väldigt synd! Men det får vi ta igen en annan dag.

Dagen startades av med jobb, hängde om hänget på babyavdelningen idag - blev rätt så nöjd. Är så glad att jag hamnat på den avdelningen, än så länge i alla fall. Man får lite kontakt med människor igen.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, Jimmy ska iväg och kolla på fotboll, men det är ju inte så härligt väder ute så jag tar och stannar inne med Chilli. Det blir nog bara tv-tittande kan jag tro. 2 ½ men börjar klockan 19.00 på tv3 och efter det är det Norska hollywoodfruar. Måste se om det är något att se.





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0