3 maj 2010

Idag är det Måndag och det innebär att det bär av till jobbet. Anna har åkt till sköna Turkiet och snart åker Carolina också iväg till samma land, lite avis :( Kommer sakna de på jobbet ;O !!

Igårkväll kändes det som att jag började på urinvägsinfektion, sen tänkte jag inte mer på det. Och idag när jag vaknar så känns det inte alls bra. Börjar nog få det, och det är fan det värsta som finns! Tog en tablett ifall ifall.. Om man får slut på sina tabletter, kan man ringa upp till vårdcentralen och be om nya fastän man inte har urinvägsinfektion just då? Man vill ha det tills man få det nästa gång helt enkelt? Någon som vet? Jag menar jag kan inte resa mig från toaletten de gånger jag fått det ordentligt. HUR vill man då att man ska kunna komma ner och ta prover? Fick göra det sist, fyfan säger jag bara. Stackars Jimmy fick vara med mig den gången, och jag var nog inte guds ängel under den tiden på sjukhuset.

Ska försöka lägga mig lite till i sängen, sen gå upp och duscha sen blir det jobb :)
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: ANNA

pusssssssssssssssssssssssssssss

2010-05-14 @ 14:08:28
URL: http://wannawanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0