28 maj 2010

Idag blir det en kort arbetsdag, 13.00-17.00 - ganska så skönt! Hela kvällen kommer jag vara hemma helt själv, Jimmy ska ut på partaj med jobbet, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Får väl bli lite träning. Var inne på Åhléns igår för att shoppa lite nya sommarkläder eftersom jag hade 50% just nu på damkläder. Men tro mig, jag ställer mig inte i ett provrum förräns jag har gått ner skyhöga mängder kilon. Det är så svårt! :O Så det blev bara två linnen och det tror jag min plånbok tackade mig för, det hela kostade 60 kronor.

Efter detta storhandlade jag på Ica, och jag var verkligen ekonomisk, slutsumman brukar landa på mer än 800 kr. Och igår blev det endast 550, så det var bra :D

Fick en jättesöt bild på Chilli igår, min älsklingsbaby!




Imorgon blir det 20-års fest, kommer bli skitkul! Och för en gångs skull så är det INTE jag som ska köra hem, hihi!
Ha en bra dag ¤

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söt katten är! :)

2010-05-28 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0