25 maj 2010

Helgen blev fruktansvärt bra. Stack ut till Svarte med Carolina och Anna och firade att vi skulle jobba dagen efter. Smart drag tjejer, att ha fest dagen innan alla tre ska jobba (Y) Men det fick gå ändå.
Ett jäkla röj blev det ändå, Anna bröt tån som man fick höra om hela kvällen och Carolina hade Aerobic med mig i vardagsrummet. Tyvärr glömde jag kameran hemma, hade laddat den och allt - hade fått SÅ bra bilder om jag inte glömt den.

Hör och häpna; jag gick minsann till Bar a Bar på kvällen, tror det var mer än ett år sen jag gick dit. Såg ett äckligt skank-face på dansgolvet men det suddade jag snabbt bort. Jag suddade ut mycket på vägen hem, kommer inte ens ihåg vart jag gick. Men hem kom jag. Jag la mig i sängen och försökte sova, men det var inte de bästa draget den kvällen. Fick gå in på toa, och det slutade med att jag duschade.. Vet inte varför, men det var rätt skönt dagen efter, så slapp man det. Jimmy kom hem senare på natten och finner mig i sängen med en handduk i håret. Haha, så deckad!

Dagen efter, JA inte lika roligt. Både jag och Carolina tog med oss vattenflaskor vilket vi aldrig har med oss, men på Söndagen kändes det nödvändigt. Men vi kämpa oss igenom dagen, och ingen sa någonting om att "du luktar sprit" i alla fall så det var ju bra :D

Från de ena till det andra, igår började jag på Barnavdelningen på Åhléns. Känner att det blir bra. Och ikväll kör Jimmy upp och hämtar sin nya bil runt Stockholms-trakterna om jag fick rätt för mig. Så ikväll somnar jag all by myself. Så tråkigt! Idag är det första dagen på länge som jag är ledig och lägenheten ser ut som en katastrof. Så ska städa från grund och botten idag har jag bestämt mig för. Sen får jag väl vara snäll och laga lite mat till min man innan han tar tåget efter jobbet vid sju tiden. Funderar lite på om jag kanske ska göra någon trevlig baguette till honom också. Hade ju varit ganska så snällt utav mig, eller hur?

Jo, det får nog bli så men nu ska jag först vika tvätten och ta på mig lite luffkläder.
Ha en bra dag :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0