21 maj 2010

Här sitter jag i min ensamhet med datorn i famnen och levande ljus. Har det rätt mysigt, och Chilli ligger här bredvid mig och sover/vilar. Klätterträdet visade sig vara kanon och hon tycker om det jättemycket. Och hon har varit duktig och slutat att kissa på golv och mattor och nu är det lådan som gäller. Tror det hade att göra med att vi hade slut på "luktgott" till kattlådan som hon är van vid. Men efter att Jimmy köpt det och vi lagt i så var det inga problem. Undra om en katt kan vara så petig?..

Flash har öppnat i Ystad, var inne där en runda med Louise i veckan för att kolla vad det var för kläder. Många har kommit in på Åhléns och sagt att det har varit fina kläder, men jag vet inte. Vi båda hitta någonting som vi skulle kunna tänka oss, men det var nog mest modernt till 30+! Tittar man noga så kan nog alla hitta någonting i varje affär man går in i även om det är tantkläder ;)

Jag har kommit på jättemånga saker som jag behöver, och vill ha ;O synd det är så lång tid tills jag fyller år.


  1. Symaskin, har velat ha det jättelänge. Men jag tycker det är lite för dyrt att köpa själv. Visst kan hitta en för 900 kr också men hur bra är den? Är lite piffig av mig så hade tyckt att det hade varit roligt att sy ihopa lite kläder kanske? Vem vet, är kanske brinnjävlig på det ;D
  2. Skrivare. Egentligen vet jag inte varför jag vill ha en skrivare men har saknat en då och då. När vi bodde hemma hos Jimmy's föräldrar så skrev jag ut en hel del. Jag vet inte VAD men något var det. Och ja, det kan helt enkelt vara bra att ha.
  3. En mobil. Ååååh, får spel på min. Köpte min huxflux genom en telenorförsäljare på Coop. Var i behov av en telefon då, och visst är den jättebra och allt dedär. Men ljudet har försvunnit från mobilen sen hur många månader som helst tillbaka. Och nu har vissa knappar blivit assega att trycka ner. så snart kan jag inte skicka sms heller. Och en mobil MÅSTE jag ha eftersom det inte är lönt för oss att ha hemtelefon. Så.
  4. En ny cykel. Är så trött på att ligga ner och cykla, vill ha en ordentlig damcykel helt enkelt. Så mycket skönare.
  5. Kollar på klockan, hoppar upp ur sängen, springer in i duschen, panik-panik, jobbet börjar snart. Ingen HÅRFÖN. Och sen står man på jobbet med lagom blött hår. Nej, vill ha det torrt och fint. En hårfön tack!
  6. En mikrofon och något bra program att kunna spela in lite lätta låtar med, hade varit superkul. Har lagt sången på hyllan för jag har inte tid att gå någonstans att sjunga dels för att jag jobbar men har väldigt olika tider också så blir bara jobbigt. Så nu sjunger jag bara i duschen :)
Ska kolla tillbaka på detta inlägg när det närmar sig min födelsedag så jag kommer på vad jag önskat mig en gång i tiden. Skulle behöva ha en strykbräda också. Men det får jag nog ta och köpa själv en dag. Vill jag inte önska mig :D

I helgen blir det jobb, hela tiden, såååå
u ska jag chilla med chilli och kolla på tv, ha en skön kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0