20 maj 2010

Idag var jag och Agneta (Jimmy's mamma) iväg och köpte ett katträd till Chilli. Blev faktiskt kanonbra. Köpte även kattmynta så att hon drar sig till den och inte till soffan, och jag tror att det funkade. Hon började i alla fall slicka och klösa på den direkt det kom på. Det blev hennes inflyttningspresent! :) Snälla Agneta!

Idag var det möte på jobbet, så dagen började med det. Nu ska jag bara slappa lite innan jag ska till jobbet igen. Fick ta över för en annan p.g.a sjukdom, så börjar igen halv fem till stängning! Men det kan jag väl klara.

Det är stålande solsken, så nu ska jag ut på altanen och käka makaroner och bli mätt och belåten.
See yaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0