19 maj 2010

Hej bloggen!

Idag står inte solen på, men det är fruktansvärt varmt ute ändå. Det är nog en ganska så bra dag att jobba ändå; man missar inget speciellt i alla fall. Jag har känt mig lite febrig i några dagar, lite då och då. Speciellt om nätterna. Men ska gå till jobbet ändå, sen får vi se hur det slutar. Jag behöver alla pengar jag kan få ;)

Innan jobbet som börjar klockan tre, så ska jag iväg till Hemtex för att byta ut mina kuddar som jag köpte. Det visade sig att den ena hade en svart fläck på sig och den andra var lite trasig. Ska lära mig att kolla ordentligt på alla saker jag handlar innan jag tar med dem hem. Irriterande! "#?/@%/

Dagen igår slutade med lite par-grillning ;] Andre, Martina, Tobias, Louise, Jag & Jimmy. Det blev mysigt, men nästa gång ska vi skaffa en annan grillmaster eftersom grönsakerna vi skulle grilla fortfarande var frysta ;O <3

Snart sticker jag till stan. Ha en trevlig dag, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0