16 maj 2010

Det är Söndag idag och det har verkligen varit en riktig Söndags-dag idag. Efter att vi kom hem från en trevlig kväll hos mina kusiner igår så var våran lägenhet i full spelglädje. Av Andre x2. Det var Call of duty som var på tvskärmen, eller ska jag säga tv-skärmarna. Ni vet att många killar har haft lan med datorer och haft det ur mysigt i svettiga lokalen hela helger och bara levt på glass och onyttigheter. Det är precis vad detta är fast med stora 50" tv-apparater istället.

Vi vaknade upp efter en sen natt igår, och jag började dagen med att springa iväg till affären för att köpa bullar och massvis med pålägg. Supergott! Sen blev det lite sömn igen. Sen efter det blev det Pizzabeställning. Och jag som ska hålla igen med sånt skit, men jag orkade verkligen inte stå och göra mat för ett helt kompani idag. Nej, så pizza fick det bli minsann och dar. Det tar vi igen en annan dag istället!

Vi råkade köpa ett spel genom Ps3;et idag som heter Fishing frenzy för 90:-, lite lagom onödigt. Men tro mig det är beroendeframkallande. Herregud. Det går ut på att man är en liten fisk från början så får man bara äta fiskar som är mindre än sig själv. Och ju mer man äter ju större blir man, ja ni fattar poängen. Verkligen ett spel som inte har någon mening, men som är så fruktansvärt kul att man inte kan låta bli. Ett liknande spel kan man spela genom datorn på hamsterpaj.se - skriv i sökfältet "Fishy" och tryck på länken längst upp. Det är också någonting som jag suttit och gjort hela dagen. Fruktansvärt irriterande ;P

Feeding Frenzy


Snart blir det nog lite filmtajm och mys med hela bunten. Imorgon blir det jobb i vanlig ordning och nästa vecka börjar jag på ny avdelning, nämligen barnkläder - ska bli skitkul och skönt att slippa ensamheten nere på media! Hoppas ni har haft en trevlig kväll. Vi hörs imorgon. Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0