14 maj 2010

Hej allihopa! Jag vet att det har varit ett tag sen jag skrev här, men jag har jobbat röven av mig. Men nu har jag lite tid så det kommer säkert komma in lite inlägg :) Det närmar sig student med storsteg och jag har lite presenter att införskaffa. Sen har vi en 20 års fest att gå på, så tänkte åka in till stan idag och kolla i lite affärer och se om jag kan införskaffa någonting trevligt! Har försökt klura ut någonting hela morgonen men har lyckats sisådär. Men nu har jag bestämt mig vart jag ska köra först, och jag tror det kommer bli bra.

Imorgon spenderar jag och jimmy kvällen hemma hos mina kusiner, ska fira en 10-års dag. Härligt! Skönt att för en gångs skull inte tänka på mat, haha.

Anna har kommit hem från sin semester, just nu blir hennes namn negerboll från min sida. SÅ brun! Längtar också iväg till något varmt land med en paraplydrink i handen. Men det får bli ett annat århundrade! ;)

Sticker iväg och shoppar lite nu, ha en trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: Anna

gumman du är min lilla negerboll ju... räcker inte det pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2010-05-14 @ 13:51:21
URL: http://wannawanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0