1 maj 2010

Hej bloggen! Jag vaknade upp med ännu en urkonstig dröm imorse. Jag var Anna Ankas assistent och skulle brygga kaffe till henne och kaffamaskinen gick sönder, och jag hade inga kaffekoppar. Haha, varför drömmer jag såhär sjuka drömmar? :P Jag skulle aldrig i livet vilja vara någon assistent av huvudtaget ;O

Under dagens gång så har Emelie kommit hit och hälsat på, vi var nere en runda i stan där de mesta butikerna var stängda men vi satte oss ner och tog lite och äta & dricka. Sen åkta vi tillbaka hit här och småsnackade lite. Ikväll kommer mina älskade Pernilla och Sandra som jag inte träffat på jättelänge. Ska bli jättekuuuuul! Det blir lite mys med grillning. Synd att solen gått i moln. Får nog sitta här inne och äta känns det som, men vad gör det? NEJ, ingenting!

Igår blev det lite småfest hemma hos Adam, kom aldrig så långt att jag fick se någon majbål och det söööööög! Nåja, får ta igen det nästa år dådå. Ha en trevlig kväll :) Kram på er.




Gårdagens sminkning"!


Gårdagens mat. MUMS. Hemmalagad pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0