31 mars 2010

Åååh, fattar ni att vi flyttar imorgon :D


Så jädrans skönt. Härligt att så många vill hjälpa till med flytten så jag slipper bära alla tunga saker ;)
Pappa, Mogens, Tobbe och Crille.
Vi var och köpte utemöblemang igår, jättefint faktiskt :) Och en grill!
Så vi tänkte kanske bjuda alla snälla på korv med bröd som hjälper till. Låter väl bra?





Jimmys föräldrar blev jätteglada för påskägget. Och det var jättegott kan jag meddela ;)

Imorgon blir jag SAMBO
haha? Låter lite gammalt.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter inte alls gammalt! Är så glad för dig :D Du MÅSTE bjuda hem mig direkt när det "går" att bjuda hem en människa :D hehe.

2010-03-31 @ 10:59:59
Postat av: Anna

Är ni varulvar där eller lite röda i ögonen kanske lite för mycket av det goda...Lycka till imorgon sträck inget,,,

2010-03-31 @ 21:33:10
URL: http://wannawanna.blogg.se/
Postat av: Therese

Du Anna, du kan aldrig vara säker. Har du inte märkt att jag kollar lite mysko på dig någongång då och då? Jag kollar på dig när du SOVER. grrrauw

2010-03-31 @ 22:06:10
URL: http://theresemittimaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0