30 mars 2010

Då har man hunnit med en del idag. Har varit på bl.a. Öp & Netto för att köpa lite städsaker till lägenheten.
Behöver ju faktiskt inte skita ner de första vi gör ;)

Jag & Jimmy har varit jättegulliga och köpt ett mega stort Påskägg från Åhléns och fyllt med godis i mängder, närmare bestämt 3,5 kilo.
Detta ska hans föräldrar få som tack för att vi fått bo och stöka ner i deras hus.
Sen får vi hoppas att dom blir glada =)





Före



Efter


När Jimmy slutat jobba ska vi genast sätta oss i bilen och köra iväg till Bo-Ohlsson och köpa oss ett utemöblemang.
Vi såg ett perfekt för bara 899:- och eftersom att våran uteplats inte är så stor så tror jag att de passar perfekt. Sen om det håller är en annan femma!

Nu ska jag leka lite med Chilli sen börja packa ner våra kläder i.. påsar, resväskor, kartonger. You name it!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie B

Ett sånt peka jag på för mamma på Åhlens och sa att jag vill ha, tror du jag kommer få det? ;D INTE JAG

2010-03-30 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0