29 mars 2010

Stressig morgon


Ja, det må jag säga vad jag fick stressa till jobbet bara för att jag skulle sätta mig en liten stund vid datorn.
Tiden går så fort när man sitter och kollar på allting. Mindre bra?

I vilket fall som helst så gick jobbet hyffsat snabbt; hade en del kunder på Media idag vilket det inte brukar vara längre. Så idag var det fullt ös!

Här om dagen fick mamma hem mina flyttkort (har ju fortfarande adressen hemma) så igår skrev jag klart dessa, och imorgon när jag är ledig ska jag ta itu med lite ärenden.

  • Posta flyttkorten så dom kommer lagom tills den dagen det händer.
  • Åka iväg till olika affärer och handla saker som maskindiskmedel, tvättmedel osv.
  • Ta mig ner i stan och laga mammas klocka som hon fick i julklapp.
  • Packa ner mina kläder & allt annat strunt vi har här i Hansen-huset :)
  • Köpa påskgodis.

Så jag har en del att ta itu med ändå, men det är skönt.
Hoppas det är bra väder imorgon bara!




Jag har en jättefin cykel som står här, den ser fortfarande ut som ny förutom att hornen på styret fick lite stryk när jag cyklade och ramla en sommar, men de går ju att byta ut. Men i vilket fall som helst så känner jag att jag vill ta mig fram på Ystads gator i en damcykel som jag ska skaffa mig.
Min cykel är därför till försäljning!



ÄR DU INTRESSERAD ELLER VILL VETA MER?
KONTAKTA MIG PÅ BLOGGEN
Skriv din mail så hör jag av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0