28 mars 2010

4 dagar kvar till flytten



Igår blev det fest som aldrig förr hos wannawanna-anna, väldigt trevligt.
Tack för att jag fick komma! :)

Idag ska jag till min pojkväns farmor och farfar och dricka kaffe.
Sen tänkte jag att jag ska skulle börja att packa ner lite kläder i flyttlådor som jag ändå inte kommer använda innan flytten. Låter som en bra idé tycker jag. Fick plötsligt sjukt ont i magen, så jag måste nog lägga mig ner i några minuter innan vi beger oss.

Återkommer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Kenneth och Sandra

Lycka till med lägenheten och flytten! Spännande! Glöm inte att skicka flyttkort till oss. Vi kommer gärna förbi för en kopp kaffe och hallonkaka!

2010-03-28 @ 19:24:28
Postat av: Therese

Flyttkorten är pågång. Skrev klart alla igår! :D Självklart får ni komma förbi ;)

2010-03-29 @ 12:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0