27 mars 2010

Herrejävlar vad det blåser ute

Funderar skarpt på att ta bilen till jobbet, oh nu började det regna..
Måste springa ut och kolla om bilen står här så inte Jimmy tagit den *hoppas-hoppas*
Tack gode gud, alla bilar var borta utom min :))

Ikväll blir det Glamour och Rock-fest, ska bli super trevligt och skitroligt att träffa lite nytt folk.
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig, alltid ett dilemma.
Har inte råd att köpa något nytt ;O helt jävla pank nu inför flytten!
Men jag tror kanske det blir någonting från Thailand som jag bara har använt där nere,
så man kan nog säga att det är nytt ändå :D

Börjar jobba nu klockan 11.00 - 16.00 sen bär det hemmåt för att fixa till mig, sen bär det minsann av!
Ha det superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0